حفظ حریم خصوصی اینگرو

ppc-service-img-180x180

یا”  “ما” یا “اینگرو ”  اطلاعات شما را به عنوان بازدید کننده وب سایت ما (www.ingrow.co)، را جمع آوری می کند. و چگونه آن را  را توصیف میکنیم این یادداشت برای این است که شما دقیقا بدانید ما چه کار میکنیم. تاکید میکنیم این یاداشت فقط حفظ حریم خصوصی شما را در بازدید از وب سایت ما توضیح میدهد. و از آنجا که اصولا ما به اطلاعات شما در پلتفرم اینگرو دسترسی نداریم این توضیحات آن بخش را شامل نمی شود. برای آگاهی از شرایط و مقررات استفاده از پلتفرم اینگرو می توانید به لینک  https://ingrow.co/terms-of-service/ مراجعه کنید.

ما یک شرکت SaaS یا Software as a Service (نرم‌افزار به‌عنوان سرویس)‌ هستیم  که تجزیه و تحلیل بسیار انعطاف پذیر و قابل تنظیم ایجاد کرده ایم که تیم ها و پروژه ها می توانند به سرعت و هوشمندتر و موفق تر عمل کنند. ما میلیاردها رویداد را از هر چیزی که می تواند به اینترنت متصل شود جمع آوری و پردازش می کنیم.

این سیاست حفظ حریم خصوصی، در مورد داده های شخصی که شما به عنوان مشتری اینگرو برای ایجاد و نگهداری حساب خود ارسال می کنید یا داده های شخصی که ممکن است بخشی از محتوایی باشد که با استفاده از سرویس اینگرو  ارسال یا مدیریت می کنید، اعمال نمی شود زیرا اصولا ما به آنها دسترسی نداریم و آنها فقط در اختیار شماست.در اینجا ما فقط شرایط استفاده از خدمات مان در وب سایت مان و تعهدات مان  را در رابطه با هرگونه داده شخصی که در ارتباط با بازدید از وب سایت اینگرو یا به عنوان بخشی از محتوای مان  را که  روی سایت گذاشته ایم را توصیف می کنیم.

اینگرو  از چارچوب حمایت از  حریم خصوصی که توسط قوانین جمهوری اسلامی ایران تدوین شده است، پیروی می کند. اینگرو  تأیید میکند که به اصول محافظت از حریم خصوصی، اخطار، انتخاب، مسئولیت پذیری برای انتقال به غیر، امنیت، محدودیت یکپارچگی داده ها و اهداف، دسترسی و استفاده از آنها، مسئول و پایبند است. اگر تضادی بین سیاست های حفظ حریم خصوصی و اصول محافظت از حریم خصوصی وجود داشته باشد، اصول و قوانین محافظت از حریم خصوصی جمهوری اسلامی ایران حاکم خواهد بود.

اینگرو برای کودکان نیست، هیچ یک از وب سایت ها و کانال های ما، برنامه ای یا خدماتی برای کودکان در نظر نگرفته است. اگر کمتر از 13 سال دارید، لطفاً اطلاعات مربوط به خود را با استفاده از وب سایت برای ما ارسال نکنید اگر اطلاعاتی در این خصوص را برای ما ارسال شده است و نگران هستید، از سرپرستان این کودکان تقاضا میکنیم لطفا به ما در [email protected]  اطلاع دهید تا آنها را حذف کنیم.

الف) اگر می خواهید در مورد استفاده و افشای اطلاعات شخصی خود و نحوه محدود کردن آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید، با ما تماس بگیرید [email protected]

(ب) اگر می خواهید از حق دسترسی، اصلاح یا حذف استفاده کنید یا هرگونه اطلاعات شخصی که درباره شما نگهداری می کنیم. یا  در مورد سیاست حفظ حریم خصوصی سوالی یا نگرانی دیگری دارید، لطفا با ما تماس بگیرید [email protected]

 

ما چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنیم؟

وب سرور

هنگامی که شما به عنوان میهمان از سایت اینگرو بازدید می کنید ، وب سرور ما آدرس IP شما ، زمان و مدت زمان بازدید شما و صفحات سایت مورد بازدید شما را ضبط می کند. همچنین ممکن است اطلاعات مربوط به مرورگر ، دستگاه شما (از جمله دستگاه تلفن همراه شما) ، مکان و سایر اطلاعات از نوع جمع آوری شده توسط سرورهای وب را به طور کلی جمع آوری کند. ما از کوکی ها ، سیگنال های  راهنمای وب و سایر تکنیک ها برای شناسایی مرورگر و دستگاه شما برای فعالیت مهمان در سایت استفاده می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده ما از این تکنیک ها و توانایی محدود کردن مجموعه داده های ما از این طریق ، به بخش زیر با عنوان “فن آوری های آنلاین جمع آوری داده” مراجعه کنید.

ابزارهای تجزیه و تحلیل

ما ممکن است از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب شخص ثالث برای گرفتن اطلاعات مربوط به استفاده شما از سایت مانند کلیک ماوس و فعالیت پیمایش استفاده کنیم. به عنوان مثال، ممکن است از Google Analytics ، Google Website Optimizer   استفاده کنیم. ارائه دهندگان این ابزارها ممکن است از طریق کوکی ها و سایر روش ها، اطلاعات مربوط به فعالیت شما در سایت ما را ضبط کنند.

 

اطلاعاتی که ارسال می کنید

ممکن است از شما بخواهیم که با استفاده از سایت اینگرو، بصورت داوطلبانه اطلاعاتی راجع به خودتان را ارسال کنید. به عنوان مثال ، ممکن است از شما بخواهیم نام ، شماره تلفن و آدرس ایمیل ، اطلاعات جمعیتی (مانند شغل ، سن ، جنسیت ، علایق) و اطلاعات مربوط به علاقه عمومی شما به این سرویس را ارائه دهید. ارسال این نوع اطلاعات به عنوان میهمان در سایت توسط شما  الزامی  نیست.

 

پیوندها از سایتهای دیگر

اگر با کلیک کردن بر روی تبلیغات یا محتوای منتشر شده توسط شخص ثالث به سایت ما برسید ، ممکن است آن شخص ثالث در مورد فعالیت شما در سایت خود اطلاعاتی را در اختیار ما قرار دهد. به عنوان مثال ، ما ممکن است از Google AdWords یا سایر تبلیغ کنندگان شخص ثالث استفاده کنیم یا ممکن است از لینک های سایت های شخص ثالث حمایت مالی کنیم.

 

خدمات داده

ما ممکن است داده هایی درباره شما داشته باشیم که از خدمات “تطبیق داده” از شخص ثالث خریداری کرده ایم. یک سرویس تطبیق داده چندین اپراتور و وب سایت را با هم ترکیب می کند و از تکنیک های خودکار برای مطابقت داده های جمع آوری شده از مکان های مختلف با یک فرد واحد استفاده میکند.

ترکیب با سایر داده ها

اگر برای خدمات ما ثبت نام کنید ، ممکن است اطلاعاتی را که درباره شما به عنوان میهمان سایت جمع آوری می کنیم با اطلاعاتی که درباره شما به عنوان کاربر سرویس ثبت نام کرده اید را تجمیع کنیم .

ما چگونه از اطلاعات شخصی شما استفاده میکنیم؟

هر یک از اطلاعاتی که از شما یا درباره شما جمع آوری می کنیم ممکن است به یکی از روشهای زیر استفاده شود:

برای بهبود وب سایت ما

ما به طور مستمر در تلاش هستیم تا با پیشنهادات بازدیدکنندگان،  وب سایت خود را براساس اطلاعات و بازخوردی که از آنها دریافت می کنیم، بهبود بخشیم.

برای ارسال ایمیل های دوره ای

هر آدرس ایمیلی که ارائه می دهید ممکن است علاوه بر دریافت اخبار گاه به گاه شرکت ، به روزرسانی ها ، اطلاعات مربوط به محصول یا خدمات و غیره ، برای ارسال اطلاعات و به روزرسانی های مربوط به خدمات ما نیز برای شما استفاده شود.

اگر در هر زمان می خواهید اشتراکتان را از دریافت ایمیل های اینگرو لغو کنید ، به  ایمیل با عنوان “لغو اشتراک” ما  پاسخ دهید تا از ایمیل های آینده حذف شوید.

چگونه از اطلاعات شما محافظت می کنیم؟

ما برای محافظت از امنیت اطلاعات شخصی شما از اقدامات استاندارد  استفاده می کنیم.

فن آوری های آنلاین جمع آوری داده

کوکی ها پرونده های کوچکی هستند که از طریق سایت یا ارائه دهنده خدمات از طریق مرورگر وب شما به هارد دیسک رایانه شما منتقل می کند (در صورت اجازه و تایید  شما) این کوکی ها به سایت ها یا سیستم های ارائه دهنده خدمات امکان می دهد مرورگر شما را شناسایی کرده و اطلاعات خاصی را ضبط و به خاطر بسپارند. ما برای پیاده سازی احراز هویت و فعال کردن ویژگیهای اصلی برنامه و همچنین برای درک بهتر رفتار کاربر ، از کوکی ها استفاده می کنیم. ما از کوکی ها برای جمع آوری داده های کل در مورد بازدید سایت و تعامل سایت استفاده می کنیم تا در آینده بتوانیم با استفاده از  تجارب قبلی  ابزارهای بهتری ارائه دهیم. ما ممکن است با ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث قرارداد همکاری امضای کنیم تا درک بهتری از  بازدید کنندگان سایت خود داشته باشیم (آنها  به ما کمک کنند). این ارائه دهندگان خدمات؛  مجاز به استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از طرف ما نیستند. اگر ترجیح می دهید، می توانید هر زمان که کوکی ارسال می شود، به کامپیوترتان هشدار دهید، یا اینکه می توانید همه کوکی ها را از طریق تنظیمات مرورگر خاموش کنید.

با این حال،  بهتر است شما بدانید اگر کوکی های خود را خاموش کنید ، بسیاری از خدمات ما ممکن است به درستی کار نکنند.

 

ما هرگز اطلاعات شما را به غیر فاش نمی کنیم.

ما اطلاعات قابل شناسایی شخصی شما را به فروش نمی رسانیم ، معامله نمی کنیم یا به اشخاص دیگر منتقل نمی کنیم.

 

در عین حال شما می توانید برای محدود کردن استفاده و افشای اطلاعات شخصی خود، یک درخواست کتبی به آدرس privacy@ingrow,co ارسال کنید.

 

پیوندهای شخص ثالث

گاهی اوقات، بنا به صلاحدید خود، ممکن است لینک محصولات یا خدمات شخص ثالث را در وب سایت خود قرار دهیم. این سایت های شخص ثالث دارای سیاست های حفظ حریم خصوصی جداگانه و مستقل هستند. بنابراین ما هیچ  مسئولیتی در قبال محتوا و فعالیت های این سایت های پیوندی نداریم. با این وجود، ما به دنبال محافظت از یکپارچگی سایت خود هستیم و از هر گونه بازخورد درباره این سایت ها استقبال می کنیم.

قانون انطباق با حریم خصوصی کودکان آنلاین

ما با الزامات (قانون محافظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان) مطابقت داریم، ما عمداً هیچ اطلاعاتی را از افراد زیر 13 سال جمع نمی کنیم. وب سایت، محصولات و خدمات ما همه به افرادی که حداقل 13 سال یا بیشتر دارند، ارایه می شود.

 

یکپارچگی داده

اینگرو  اطلاعات شخصی را فقط برای اهداف ارایه سرویس بهتر جمع آوری میکند و جمع آوری و ذخیره سازی ما مطابق با این سیاست ها است ما پردازش داده های خود را بررسی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که فقط اطلاعات شخصی مورد نیاز برای ارائه یا بهبود خدمات خود را جمع آوری، ذخیره و پردازش کرده ایم. ما برای اطمینان دقیق، کامل و به روز بودن اطلاعات شخصی که پردازش می کنیم، گام های معقولی برمی داریم.

اجرای قانون

اینگرو  به طور منظم مطابقت خود را با خط مشی حفاظت از حریم خصوصی اشخاص بررسی می کند. لطفا در صورت تمایل هرگونه سوال یا نگرانی در مورد این سیاست یا نحوه برخورد اینگرو با اطلاعات شخصی را از طریق تماس با ما از طریق این وب سایت یا ارسال نامه ای برای ما در حفظ حقوق حریم خصوصی خود، به آدرس ما ارسال  کنید، هنگامی که ما شکایات کتبی و رسمی را در آدرس مان دریافت کنیم فورا اقدام میکنیم. این سیاست اینگرو  است که در مورد نگرانی های کاربران  خود،  با کاربر شاکی تماس بگیرد. ما با مقامات نظارتی حفاظت از داده ها، برای حل هرگونه شکایتی در مورد انتقال داده های شخصی که بین اینگرو و فرد حل و فصل نمی شود، همکاری خواهیم کرد.

 

سیاست حفظ حریم خصوصی آنلاین

سیاست حفظ حریم خصوصی آنلاین فقط به اطلاعات جمع آوری شده از طریق وب سایت ما  میباشد و اطلاعات جمع آوری شده بصورت آفلاین یا اطلاعاتی که ما به عنوان بخشی از ارائه خدمات از مشتریان خود دریافت می کنیم را شامل نمی شود.

 

رضایت شما

با استفاده از سایت ما، شما با سیاست حفظ حریم خصوصی وب سایت ما موافقت می کنید.

پیشنهاد یا تغییرات در سیاست حفظ حریم خصوصی ما

اگر تصمیم دارید پیشنهاد یا تغییراتی را در  سیاست حفظ حریم خصوصی خود برای ما ارسال کنید، لطفا پیشنهاد و تغییرات مورد نظرتان را در به آدرس  [email protected] ارسال کنید. اینگرو اختیار دارد آنها را بررسی کند و در صورت لزوم اقدام مقتضی را اعمال کند.

این سیاست آخرین بار در اول  اسفند  1399 اصلاح شده است.

تماس با ما:

در صورت وجود هر گونه سوال در مورد این سیاست “حفظ حریم خصوصی ” می توانید با استفاده از آدرس زیر هم با ما مکاتبه کنید

دریافت دمو

برای دریافت دمو از محصول اینگرو، این فرم را پر کنید تا همکاران ما با شما در تماس باشند